Minä työelämässä

Minä työelämässä -osio kokoaa yhteen teemoja, joita saatat kohdata työurasi aikana.

Työelämäsi koostuu monista asioista, jotka määräävät oman alasi, työurasi, palkkasi ja työsi luonteen.

Osaaminen on oman työuran perusta, joten siitä kannattaa pitää huolta. Osaamista kannattaa kehittää koko työuran ajan.

Yrittäjyys on hyvä vaihtoehto ellei halua tehdä palkkatyötä. Erilaisia yritysmuotoja esitellään tällä sivustolla.

Joskus voi joutua työttömäksi. Se on nykyään yleistä, kun määräaikaisia työsopimuksia on paljon.

Muista pitää työ ja vapaa-aika tasapainossa. Nauti työn lisäksi myös vapaa-ajastasi ja lähimmäisistäsi.