Minun tarinani

Harjoitteluun meneminen jännitti Greettaa. Jännitys oli turhaa. Asiat selvisivät kysymällä ja työkavereilta sai vinkkejä. Greetta oppi, että samoja työtehtäviä voi tehdä monella tavalla.
Huom! Artikkelit eivät ole vielä selkokielellä.

Askarruttaako jokin? Hae vastauksia sivustolta:
Työelämän säännöt
Työelämässä on paljon sääntöjä. Mihin ne kaikki pohjautuvat ja missä niitä laaditaan?
